Efter at jeg fik målt hvor lange stødstænger jeg skulle bruge, kunne jeg bestille de sidste dele, og så vente på at de ankom. Der gik en uges tid, og så kunne jeg komme i gang igen.
Første step er montering af de fine TFS topstykker. Og de spændes med det rigtige moment af 4 omgange.
Så er det godt at have en lille hjælper i form af sin store søn.
Næste ting er montering af TFS TrackHeat indsuget.
Og så kan motoren roteres 180 grader, og bundkaret fra Aviaid er næste trin.
Man skal lige være sikker på at alle pakninger og gummiringe sidder korrekt. Vi gider ikke have oliespild på garagegulvet !
Og med top og bund på, ligner det efterhånden en rigtig motor.
Justering af vippetøjet er også klaret, og alt er efterspændt.
Den nye Holley 750 DP Ultra pakkes ud og gøres klar til montering
Men inden da, monteres mine ventildæksler. En af de eneste ting som er genbrugt.
Næst er montering af svinghjul, kobling og gearkasse.