De engang så fine træpaneler inde i kabinen trængte gevaldigt til at blive frisket op. Desuden var dem som havde lavet interiør i bilen i USA, kommet til at knække panelet til passagerdøren. Heldigvis er der en skibstømrer i familien, så den klarede han som en mis.
Det kræver lidt snilde og opfindsomhed at lime det sammen igen..... Godt jeg ikke er "træmand"......
For at det ikke skal ske igen fremstillede jeg (Jeg er jo "STÅL-mand") nogle vinkelbeslag i 2mm plade. De vil stive det hele af, så det ikke knækker igen. "Træmanden", Jacob skruede dem på alle 4 paneler.
Så er de klar til at blive slebet og lakeret. Det gør Tømreren nok bedst, så de bliver atter sendt i byen.
Så er de kommet retur. Sådan en 14 dages tid på ferie gør underværker ! De er som nye..... Her er dog bare vist et enkelt panel....
FØR !
Og hvis nogle skulle være i tvivl... EFTER !
Data:
Motor: 429 Cu.I. (7,0 liter). 345 hestekræfter
Gearkasse: TH400 3-speed Automatic.
Bagtøj: Standard Cadillac med "Controlled Diffential" (Spær).
Udstyr: Power- steering -brakes -top -seats -windows, tonede ruder, fenderskirts, automatisk bagagerumsbelysning, aircondition, automatic niveau kontrol, vacuum-åbning af bagagerum, tilt/teleskop ratstamme, cornering lights, vacuum centrallås, vacuum udløsning af håndbremse, elantenne, automatisk nedblænding af langt lys, "Air Ride" - Luftaffjedring som kan styre bilens aksler seperat, "automatisk tøsebenspreder" etc.
Produktions antal: 2.250 stk.
Besøg Cadillac Sektionen.
Klik Her
Bliv medlem af det hurtigs voksende Cadillac-Forum på nettet
The New 1965-66 Cadillac Community
|