1965 Thunderbird

Hjemme

 

Så kom den hjem på adressen, og det store arbejde med at montere kofangere, lygter osv. kan starte.


En hurtig afskylning, og en fin blank lak dukkede frem


Nye speciallavede tykke tæpper i bagagerummet.


Nyrenoveret 390 motor. Går mere end perfekt !!


Original York kompressorpumpe som endda virker. Den skal senere bruges til at lave luft til mit airride system


Dørsiderne ligger nye i papkasser, lige til at samle og montere.


Specialsyet indtræk efter 1966 Landau mønsteri "Navy Blue"


De bagerste "Opera-seats" som de kaldes. Ikke bare flotte, men også rigtig gode at sidde i.


Den nychromede kofanger er nu på plads sammen med de specielindkøbte "Diamond" forlygter.


Her ses det virkelig at bilen IKKE er hvid, men IceBlue.

 

Ejer:

Heine Hansen

Motor:

390 cu.i. (6.4 liter) 300 hk v/4600 omdr.

Gearkasse:

3-trins automat

Udstyr

"Swing Away Steeringwheel", Power Discbrakes, Power Steering, Sequential signallights, Powerwindows, Aircondition, Power doorlocks.

Planer:

CUSTOM !!!!

5/8" Airride F.B.S.S. system med ½" magnetventiler. 2 stk. ViAir 380C kompressore, 2 stk. 5-gallon lufttanke, 10-switch styrebox, Motordrevet York kompressor.
7x15" Astro Supremes fælge med "Skinny Whites" monteret.
Magnesium Drag-blocks + Flame-Throwers
1966 Thunderbird interior i "Medium Blue"
"Shaved Doorhandles", emblemer etc.
Fjernstyret åbning af døre og bagklap. (Door poppers)
2-farvet Custom lak. Måske med Flake.